Американський ринок залишається одним з ключових для виробників коньяку і віскі. За останні роки популярність коньяків в США поступово збільшується, дозволяючи французьким виробникам компенсувати зниження продажів в рідній країні.

Всі великі коньячні бренди наростили поставки в США, при чому в деяких випадках річне зростання становить 30%. Відомо, що в 2015-му на прилавки американських супермаркетів потрапило 4.7 млн ​​ящиків коньяку (1 ящик = 9 літрів) на 1.05 млрд. Доларів. З 2016-му буде подолана позначка в 5 млн ящиків на суму в 1,1 млрд доларів.

Основним постачальником ось уже багато років залишається Hennessy, який контролює 44% світових продажів коньяку і 65% ринку в США. Коньячний дім зумів з 2005 року на 55% збільшити поставки продукції на американський ринок. У 2015-му Hennessy реалізував в США кілька мільйонів ящиків, ставши абсолютним лідером серед коньячних підприємств. У структурі алкоголю коньячний будинок поступається лише Johnnie Walker і Smirnoff.

Потрібно сказати, що, хоча коньяки в США користуються попитом, на них припадає лише 4% продажів міцного алкоголю. З іншого боку, потенціал для зростання зберігається. У 2015-му продаж коньяків збільшилися на 15%, тоді як алкогольний ринок підріс лише на 6%.

Що цікаво, зростання інтересу до коньяків частково пояснюється поверненням в моду споживання віскі. Алкогольні напої коричневого кольору користуються попитом серед представників покоління міленіум. Люди, віком від 21 до 38 років є постійними покупцями коньяків. Аудиторія налічує 70 млн чоловік, це майже чверть населення США.

У шотландського віскі справи йдуть навіть більш добре, ніж у коньяку. У 2015-му було реалізовано 7.6 млн ящиків скотча майже на мільярд доларів. І хоча зростання поставок був незначним (за всіма брендам лише близько 0.7%), віскі займає помітно велику нішу в порівнянні з коньяком. Не в останню чергу завдяки більш демократичними цінами.

07.09.2018

Написати коментар