Коньячні будинку росії збираються організувати нову профільну асоціацію, яка, як припускають учасники, буде названа “Союзконьяк”.

Ініціатива нового об’єднання виходить від Кизлярського коньячного заводу. Метою асоціації стане робота над створенням кращих умов у виробництві і рекламі коньяків в порівнянні з тими, що зараз склалися в галузі. Також будуть розглядатися питання, пов’язані з внесенням необхідних змін до законодавства та проводитися робота над зростанням сировинної бази.

Ідею вже підтримав ряд виробників, загальна частка яких на місцевому ринку досягає 35%, або 2,5 млн. літрів.

Як вважає Євгенія Дружиніна, яка очолює ККЗ, створення асоціації продиктовано вимогами часу. Коньячні будинки постійно стикаються з дефіцитом сировини, недовірою споживачів до вітчизняних марок і необхідністю збільшувати площі виноградників.

Володимир Дробиза, керівний Центром досліджень алкогольного ринку звертає увагу на той факт, що близько третини продукції, що надходить на прилавки, створюється з сировини, точно встановити походження якого не представляється можливим.

02.07.2018

Написати коментар